[Epitesz-barkacs] Mosógép motor hiba (Fagor FE-738)

Kósa Tibor ha1us at t-online.hu
2011. Júl. 26., K, 16:01:24 CEST

Ha mégsem sikerülne: van itt Győrben egy szénkefebolt (Arany János u. 29.
Tel./fax:96 315814 nyitva 8-16 )
Itt mindenféle szénkefe,  bronzkefe, bronzpersely kapható baráti áron.
Kefeméret kell, én nagyon szívesen elpostázom Neked egy pukkanós borítékban,
ha nem sikerül helyben megoldani. Hoztam ma tőlük árjegyzéket, néhány száz
forint egy mosógépmotor-kefe (típus nincs odaírva,5x12,3x30mm 325 Ft, a
másik 5x13,7x40 515 Ft), de még IFA-önindítóhoz is van keféjük :-)
Kósa Tibi