[Epitesz-barkacs] Mosógép motor hiba (Fagor FE-738)

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2011. Júl. 29., P, 10:12:32 CEST

   Szia Tibor!

   Nagyon köszönöm a felajánlást! Lehet, hogy élni fogok vele
alkalom adtán.
   Mivel a gép jelenleg - szerencsére - működik, ugye nem égetően
sürgős a dolog... :D  De! Nem szeretném megvárni, hogy sürgős
legyen a javítás. Így hamarosan erőt veszek magamon, kibányászom
belőle a szénkefét és utánajárok, hogy a helyi szaki tud-e nekem ilyet
szerezni és ha igen, akkor mennyiért.
   Ha úgy alakul, keresni foglak! Köszönöm előre is!

   Üdv.: Horváth Zsolt