[Epitesz-barkacs] kő ragasztás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Júl. 31., V, 22:09:44 CEST

Hofferek Attila wrote:

> ha már ennyire uborkaszezon van, kérdeznék:
> kültérre, kő ragasztásához fagyálló flexibilis csemperagasztó,
> vagy homokos cementes misung?

Én még hozzáértés nélkül is az előbbire szavaznék.

tapasztalat: nem szegény ismerősnél jártam nem túl rég, de előtte sok évig nem.
Akkoriban még biztos nem volt ilyen fagyálló, meg flexibilis... dolog, szóval
fel lett rakva a nem olcsó kültéri kövezet biztosan homokos cementes szokványos
misunggal.

Hát az embernek sírhatnékja keletkezik, ha ránéz a jó nagy szétfagyott, feltört
felületre. Ha tank ment volna át rajta, nem lenne így szétb...dva.

Szóval, ha nem akarsz magaddal kicseszni, olyat kell használni, ami erre való.
Kőből is. Akkor is, ha drágább.