[Epitesz-barkacs] kő ragasztás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Júl. 31., V, 22:19:27 CEST

2011.07.31. 22:09 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Szóval, ha nem akarsz magaddal kicseszni, olyat kell használni, ami
> erre való. Kőből is. Akkor is, ha drágább.
A kő az megvan, vörös homokkő. Ebből van a ház lábazata is, meg
ebből lesz a kerítésé is. Az a problémám, hogy ezek a flexragasztók
nemigen tudnak nagyobb, pár centis réseket áthidalni szerintem
-cáfoljatok meg, ha tévedek-. Ez nem ilyen lapos kő, amit valami felületre
csempeszerűen felrakok, hanem ebből a kőből fog állni az egész
kerti csap, nagyjából egymáshoz illeszkedőre faragva válogatva, de
lesz ahol ad abortus 3-4cm-t is át kell hidalni.