[Epitesz-barkacs] csavarfej

cst maguspr at freemail.hu
2011. Jún. 1., Sze, 22:28:23 CEST

a külön sodrony téma:

a mi utcánkban kb 50m hosszon van sodrott utcai,
de 50m-re a keresztúton többszáz méteren csupasz,
és itt van 160A-es késes szakaszoló

az én bejövőmön 2szigetelt ( nulla + fázis ) és önálló sodronyon is van,
azt már elértem, hogy a sodronyt " rendesen " rákötötték
az oszlopok közötti sodronyhoz ( korabban csak egy vékony drotdarabbal
lett egy kampora rabiggyesztve )

tehát, ha az utca felett a sodronyba belevágna, ma már könnyen kimenne
az utcai sodronyra

az én tetőteremnél a függőleges vascsövet is és a bejövő sodronyt is
le kell  hoznom  16mm2 rézvezeték elég lenne? ( sodronyt olyan szorítóba,
ami 2db M8-assal van szoritva )