[Epitesz-barkacs] csavarfej

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 1., Sze, 22:36:56 CEST

cst wrote:

> az én tetőteremnél a függőleges vascsövet is és a bejövő sodronyt is
> le kell  hoznom  16mm2 rézvezeték elég lenne? ( sodronyt olyan
> szorítóba, ami 2db M8-assal van szoritva )

Persze, de megcsinálhatod olcsóbban is, pl 8-as vagy 10-es betonvassal, ami
egyúttal a villámhárító levezetője is.

Habár a tetőtartónál lévő vezetéket jobb lenne nem bántani. Az inkább legyen
úgy, ahogy ők hagyták, különben matatásnak veszik, ellenőrzik, mittudomén mik a
szabályok. De a vascsövet leföldelheted, csak ne fúrd meg, ne sérüljön benne
semmi. Lehet bilincsezni pl.