[Epitesz-barkacs] csavarfej

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jún. 2., Cs, 00:39:53 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.06.01. 23:38:26 +2h-kor írta:

> Jó, ezt pont én javasoltam, de ha nincs megoldva a ház és környéke egy
> potenciálra hozása, tehát egy normális földelés, akkor lehet, hogy a falban
> lévő
> vezetékek között nem lesz nagy fesz, de a kütyük és a padló vagy a
> radiátor...
> között létrejön a sok kV, és majdnem ugyanúgy fog minden elszállni.
>
> Szóval ez a varisztorosdi akkor jó, ha a bejövő nullasodronyhoz a ház körüli

az jó, mert a nullasodrony oszlop feloli vege 2010 aug-ban ra lett
bilincselve,
az oszlopok kozottire, es most jutott eszembe, hogy én is rabilincselhetem
az en vegemen levore ( egy elmü munkalap van rola, hogy az oszlopnal ez
megoldodott)

> föld hozzá van kötve, és ha bejön a ménkű, ami miatt itt egy feszugrás
> keletkezik, akkor az egész ház és környéke ugorgyon akár 2kV-ot is. Ekkor

nekem a villanyora  a hosszu haz felenel van, ott van az en "EPH"-m
( villanyora nullaja összekötve a földelesi ponttal, mint 50éve volt a
nullbontó,
csak most nem nullbontó ) es onnan 4 iranyba  indul  3-3 szál (fázis + nulla +
földeles )
ebből 1 irány a hátsó kertig es egy masik felmegy a tetoterbe, és onnan a haz
elejetol
a kordonos szolohoz

tehat a hazbol (a villanyoratól) a szabadba kijövőt is valahol varisztorozni
kellene ?