[Epitesz-barkacs] Restauralas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jún. 2., Cs, 23:26:13 CEST

a fa az UVtol es a viztol pusztul. a szurkulessel nem az a baj hogy szurke,
hanem ami szurke, az mar kb por. tehat egyben a mechanikai tulajdonsagait is
elveszti.

azzal meg ne viccelodjunk mar, hogy festeke valogatja. egyszeruen ahhoz, hogy
valami feher legyen, nem szabad elnyelonek lennie. es ami nem nyel el, azon at
tud menni a feny, egyszeruen belso visszaverodesek utjan.

vajk