[Epitesz-barkacs] Vörös homokkő, díszkút

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 2., Cs, 23:52:25 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Létezik olyan beton cső amit például árok áteresznek szoktak
> használni, vékonyabb kivitelben? Például mondjuk 40cm átmérőben? Mi
> annak a hivatalos neve?

Lehet, hogy hihetetlen, de betoncső. :)

Pl:
http://www.bvmepelem.hu/betonelem.php?bfm_az=eb&fm=e&fmt=52&az=52&ulclass=bam

Aztán biztos létezik nem ilyen tokos vagy milyen végű, hanem sima is. Meg ha
zsaluzni akarsz, vannak ilyen bazi átmérőkban pvc-ben is. Vagy ha kívülről
akarod valami alakosra zsaluzni, de belül jó lenne egy sima kör, akkor belülre
lehetne pvc-t rakni. Persze fogalmam sincs, hogy szokás ilyen kerti díszcsapokat
csinálni, még sosem láttam belülről, hogy egybe van-e, vagy ha valami gubanc
van, az egésznek a szétverése nélkül is lehet-e javítani.