[Epitesz-barkacs] Vörös homokkő, díszkút

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Jún. 3., P, 00:08:39 CEST

2011.06.02. 23:52 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Lehet, hogy hihetetlen, de betoncső. :)
>
> Pl:
> http://www.bvmepelem.hu/betonelem.php?bfm_az=eb&fm=e&fmt=52&az=52&ulclass=bam

Kösz :-)

> hogy egybe van-e, vagy ha valami gubanc van, az egésznek a szétverése
> nélkül is lehet-e javítani.

Én hosszú flexicsővel gondoltam a kis aknába bekötni, amin állni fog.
Abban van egy csap, annak a csatlakozására ráállnék flexi csőnek az
egyik hollanderjével (meg valami b-k szűkítővel), fent meg a csapnál
valahogy megoldanám, ez még nem teljesen tiszta előttem, csak az, hogy
sárgaréz csapot akarok :)