[Epitesz-barkacs] Fan Coil

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jún. 5., V, 06:22:34 CEST

Lord Hamilton  <minyu at freemail.hu> 2011.06.05. 02:41:15 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Pénteken sikeresen levizsgáztam targoncából. Ez lenne a dicsekvés ideje, ha
> nem lett volna éppen 20 éve már meg a jogsim és nem dolgoztam volna
> targoncákkal napi szinten, mivel raktáros vagyok.
> Szóval valaki okostojás kitalálta, hogy csak OKJ-s bizonyítvánnyal lehet
> ezentúl dolgozni. Amikor én vizsgáztam, ez a fogalom nem létezett.
> Oké, nem volt nehéz, nem is izgattam magam, csak valahol piszkálja a
> csőrömet, tudniillik  lehet, hogy többet tudtam a témáról, mint a
> vizsgabiztosok.

az a lényeg, hogy "sok pénzért újabb papírt kapsz" róla, nekik is élniük kell
( lehet, hogy most sem a te zsebedből húzták ki a tandíjat, hanem pl. a
munkáltatódtól)
valamiből, aztán pár év múlva "szinten tartáshoz" újabb vizsgát is kell majd
tenned,
de annak a tudásszintje sem lesz jobb, csak megint kihúzzák a tandíjat
valakinek a zsebéből

> Spongyát rá.
> Amiért billentyűt ragadtam:
> Az oktatónk bogarat tett a fülembe, mikor megemlítette, hogy ő Fan Coil-al
> hűti a lakását, tálán még fűti is.
> Nézegettem a témát a neten, de szeretnék konkrét tapasztalatokról is
> hallani, olvasni. Tehát kérdezem, hogy van-e valakinek tapasztalata erről a
> számomra igencsak rokonszenves és gazdaságosnak tűnő klimatizáló
> szerkezetről.
> Végülis elférne még a leendő sörkollektorok, split klíma és a hagyományos
> radiátorok mellett. ;-)

ha van sok hideg vized, akkor tud hűteni
ha van kazánod  (vagy más, de sok meleg vized ) akkor fűt
http://fan-coil.mtt.hu/
" A fan-coil működési elve az, hogy egy hőcserélőn keresztül fújja a
ventilátor a levegőt
mely a hűtési üzemben a hőcserélőben lévő hidegvíztől lehűl, fűtéskor a kazán
vagy hőszivattyú meleg vízétől felmelegszik. "
tehát a "fan coil" -hez mivel hűtesz vizet ?