[Epitesz-barkacs] vizoracsere

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Jún. 7., K, 07:30:37 CEST

>az én vízórám adatában az szerepel, hogy átmérője13mm-es, az
>1/2collost jelent ?

Ne, mondd már, hogy ez nem tudod ?
De ha mégsem akkor olyasmit.

>ha most felszerelnék az épületbe való belépési ponton egy
>nyomásmérőt, akkor a zárt vezetékben levő kb 4bar nyomás
>a kádtöltő csap nyitásakor lezuhanna akar 0,5bar alá is,

>tehát a vízóra fojtása miatt legalább egy hidrofort is be kellene
>szerelnem, hogy elfogadható víznyomásom legyen

Víztornyot is javaslok :)))))

A két listán párhuzamosan annyi problémát utdsz felvetni, mint amennyi egy
100 főt foglalkoztó üzemben nem merül fel 1 hét alatt. :) Pedig ott meg is
oldják a problémákat a valósságban, nem csak elméletben leírják aztán jól
van és utána rögtön keresnek újabbat, hogy megint legyen min túráztatni a
listatagokat.

A téli födémszigetelésből lett valami ? vagy csak azzal is túráztattál
minket ?
Félgömbefejű csavart vettél már ? készen van a szikraköz ?
Vízóracsepegésre megoldottad a problémát ?
AWAB bilincset vettél ?
A kerítést megerősítted már, hogy a szél ne döntse ki ?

Ha legalább kettőt megcsináltál a fentiekből (nem csak elméletben) akkor
volt értelme a sok írásnak, de én úgy gondolom, hogy csak
beszélgetőpartnereket keresel.

zsolt