[Epitesz-barkacs] vizoracsere

cst maguspr at freemail.hu
2011. Jún. 7., K, 08:07:47 CEST

a listán volt több olyan téma, amit nem én hoztam fel, de
a valódi okát senki sem fedezte fel, pl. én sem

pl. ha a fürdőszobában az átfolyó vízmelegítő hőfokhullámzása
(pl. a konyhai csap megnyitása, zárása) miatt tüneti kezelés
gyanánt vegyél 40 - 80 - 120eHUF -ért  ilyen-olyan kád  automata
keverőszelepes csaptelepet, mert más módon nem tudod szabályozni

de ez csak tüneti kezelés, a valódi megoldást (pl. egy hidrofor rendszer
beüzemelését ) nem hozott elő senki (sajnos én sem)
és mindenki belenyugodott (?) abba, hogy füdrés közben
hirtelen leforrázódhat a pöcörője, ha a konyhában hirtelen
csapot nyitnak, vagy a WCtartályt utántöltése megindul.

mivel keverőszelepes csaptelepre 40 - 120eHUF-ot nem ruháznék most be,
hogy egy darab lokális hőfokkiegyenlítőproblémám megoldódjon, de egy
lecserélt, de még ki nem dobott villanybojler tartályt  hidrofor tartályként
be
tudok állítani, és az egész házban az összes vízkivételi helyen
megoldódik a hőfokstabilitás