[Epitesz-barkacs] vizoracsere

cst maguspr at freemail.hu
2011. Jún. 7., K, 10:53:26 CEST

a mi környékünkön nemhogy nyomáscsökkentő nem kell, hanem sokszor
nyomásnövelő
kellene

tőlem pár km-re van a Gilice téri víztározó, ami magasságilag csak kb
0,2bart
jelent, vagy még annyit sem ( az arra felé vezető utak esését - emelkedését
a kerékpár tekerésén érezve saccoltam ) mert a mi utcánk egy másik dombocska
teteje

én 3/4collosnál vékonyabbat ( ha csak lehet ) csak végszükségben használok