[Epitesz-barkacs] vizoracsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 7., K, 11:24:06 CEST

cst wrote:

> tőlem pár km-re van a Gilice téri víztározó, ami magasságilag csak kb
> 0,2bart jelent, vagy még annyit sem

Vagyis 2 méter magas? Nebazz, ez tuti hülyeség! Akkor is, ha onnantól emelkedő
utak vannak.

> én 3/4collosnál vékonyabbat ( ha csak lehet ) csak végszükségben
> használok

Ez egyéni szoc probléma, akkor ki kell várni, míg odatámolyog a víz. Indok nincs
rá.

Ha tényleg tök gyenge a víznyomás, azt nem tudod nagy átmérőjű csővel
kompenzálni. Ha nem látszik, hogy bárki törekedne a megoldásra, valóban a
hidrofor segít.

A környéken vannak nagyobb (+1...+2 szintes) családi házak? Mert ha tényleg csak
0,2 bar lenne a nyomás, ezeknek az emeletén már nem folyik a víz.