[Epitesz-barkacs] vizoracsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 7., K, 12:57:45 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Amugy a Budaorsi uton is van egy nyomasfokozo allomas, szerintem
> szebb, mint egy nagy batar torony, bar regen meg tudtak szep
> viztornyokat is epiteni.

Hát nemtom, nekem ez a nagytétényi fensík beli sokkal jobban tetszik, mint egy
acélcső tetején lévő, alaméniummal burkolt gömb, ami esetleg ki van pányvázva
acélsoronyokkal.

A csepeli, aminek piros csíkos az alja, már ilyen lapos V alakú, betonkolosszus,
ha jól emléxem.

A tornyok előnye a nyomásfokozós holmihoz képest, hogy áramhiánykor is működnek.
Ha már fogy a víz, van idő dízelgenerátorokat bekapcsolni...

Aztán nem tudom, hogy ilyen légballonos módit alkalmaznak-e a nyomásfokozós
helyeken. Ha igen, ott is lehet, hogy van idő bekapcsolni valamit.