[Epitesz-barkacs] vizoracsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 7., K, 14:40:35 CEST

cst wrote:

> szerezni a Bosnyak teren a terkepeszeti cegtol,
> ( ismeretsegi korben a munkalapszamokat meg tudom szerezni,
> hogy a Bosnyakon hamar megtalaljak a hozza tartozo meterBaltifelett
> adatokat )  de bevallom, az nekem annyit azert nem erne meg.

Nem is érdemes vele foglalkozni.

Viszont más okból engem érdekelt az a biciklis módi, amiről már volt szó. Tehát
lenne egy pl függőónszerűség, amitől való eltérés egy potit tekerne el pl.

És lenne a távolságmérő cucc. Aztán persze kellene egy prockó, ami képes a
szögből színuszt számolni, így a megtett távolságból magassági adatot kreálni
szépen számlálgatva.

Nna ezt se fogom megcsinálni. :-)