[Epitesz-barkacs] vizoracsere

cst maguspr at freemail.hu
2011. Jún. 7., K, 13:07:24 CEST

a GPS rendszerekkel MAPS segitsegevel sacimetrikusan talan
fel lehetne merni +/-1m pontossaggal

vagy  pl. a Gilice ter magassagat is
meg pl.  300mre levo Kapocs utcai iskola
magassagi adatat is kb 4000HUF-ert meg lehetne
szerezni a Bosnyak teren a terkepeszeti cegtol,
( ismeretsegi korben a munkalapszamokat meg tudom szerezni,
hogy a Bosnyakon hamar megtalaljak a hozza tartozo meterBaltifelett
adatokat )  de bevallom, az nekem annyit azert nem erne meg.