[Epitesz-barkacs] Fan Coil

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Jún. 7., K, 16:21:00 CEST

Ez már működött két évvel ezelőtt.
Letoltam a kútba 40 méter kpe csövet, spirálban, rákötöttem a két végét a
fűtés rendszerére és a keringető szivattyúval kergettem körbe-körbe a vizet
a rendszerben. A radiátorok valóban kellemesen hűvösek voltak. Két dolog
okozta a rendszer halálát.
Mivel nem volt ventillátoros légkeringetés, csak a radiátorok voltak
hűvösek, a lakást talán 1-2 fokkal tette elviselhetőbbé.
A másik, hogy öntött vas radiátoraim vannak, ami nem a legideálisabb a
dinamikus hőcserére.

Misi