[Epitesz-barkacs] Perfect Cooling

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Jún. 7., K, 19:30:17 CEST

Azt mondja az adatlap, hogy 7-12 fokkal csökkenti a hőmérsékletet, a
páratartalom csak 2-5%-kal nő meg és 0,24kW a 'teljesítmény' (gondolom
fogyasztás akart lenni).
tényleg nem tűnt úgy, hogy baromi párás lenne odabent a levegő a
teremben, de nem is volt olyan hideg, száraz, mint a rendes légkondival.
Minden esetre ha tényleg ennyit levesz a hőmérsékletből, áramot meg alig
fogyaszt közben, lehet hogy jobban megéri, mint egy klíma. Azt nem
tudom, hogy a páratartalom nem-csökkentése mennyit számít a hőérzetben,
vagyis hogy csak a hőmérsékletet értelmes-e csökkenteni.

Ez 208eFt:
http://parahutes.perfectcool.hu/hu/parologtato-huto-berendezesek/parologtato-ht-berendezesek/cyclone-2000.html

Gábor