[Epitesz-barkacs] A Foldkozi-tenger szintcsokkentese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 17., P, 17:26:41 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Tudtommal meg a jeg is parolog, szublimal.

bizony, az antifrost hűtőkben elég intenzíven. Én már láttam picire
összetöpörödött jégkockákat. :-)

Még nálunk (Mo-on) is megesik, hogy télen annyira alacsony a páratartalom, hogy
a dermesztő hidegben, mondjuk -15 fokban a kiakasztott, fagyott ruha megszárad.
Én akkor veszem észre, hogy ilyen száraz a levegő, amikor a klíma kültéri
egysége, ami még hidegebb, mint a környezeti levegő, nem deresedik.