[Epitesz-barkacs] http://index.hu/video/2011/06/19/szemethaz/

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jún. 20., H, 22:44:24 CEST

ha belegondolsz, muszakilag a panelbol lehetne legegyszerubben passziv hazat csinalni.

baromijo a felulet-terfogat arany, utolagos legtechnika a szobak sarkaban kialakitott fuggoleges csatornakkal egyszeruen kialakithato. kell szigeteles, jo nyilaszarok, arnyekolok, futesatalakitas, es kesz is.

vajk