[Epitesz-barkacs] HILTI hol ? Bocs, hogy ide, de nem jelennek meg a leveleim?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 21., K, 13:18:15 CEST

Szabo Endre wrote:
> najó, de ilyen minőségben ezér az árért? azt tudom, hogy csak egy alap

Ha egy mód van rá, olyan helyen vedd, ahol ki is lehet próbálni. Már ha olyan
feladatra kell, ahol az ütés mértéke kritikus. Az olcsónak az lehet a hátránya,
hogy ebben nem jó. Vagy az egész gép már túlságosan rázkódik, vagy ha nem, akkor
is a befogott fúró igen.

Én úgy próbáltam ki, hogy vittem egy 3-as tengelyű vídiát (törött fúrót), és
befogtam az alkalmas patronba, elindítottam, és a körmömet hozzáérintve lehet
érezni, mennyire központosan forog. Ha netán úgy érzed, hogy nem is forog,
miközben pedig de, azonnal vedd meg! :-) És soha ne használd durva melóhoz.