[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 1., K, 01:30:52 CET


jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.28. 23:35:48 +1h-kor írta:

> Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> 
> > oké, akkor egy teli 60Ah-s akksi 90%-a azaz 54Ah veszett el,  12V x
> > 54 Ah  = 648Wh
> >
> > egy bekapcsolva hagyódott 2Wattos égő 324óra alatt = 648Wh
> > 324óra = 13,5nap kb 2hét alatt egy nyomorult 2Wattos felzabálja ( 12V
> > * 167mA )
> 
> Nem a töltését vesztette el az aksim, hanem a kapacitását! Nagy különbség!
> 
> Amúgy egy autóban nem szokott lenni semmi, ami 2W-ot fogyaszt, ha minden ki
> van 
> kapcsolva.
> 
> > mennyit eszik meg egy olyan alkatrész, ami leáramtalanítva mindent
> > információt elveszít?
> 
> A járgányokban a fontos infók nem fesz alatt megjegyezhető módon vannak
> tárolva.

Szabolcs azt írta, hogy a  fedélzeti számítógép az áramtalanítás miatt
veszti el a sok fontos beállítást, meg ha becsukott ajtóval áramtalanítod,
akkor áramtalanítás után még kinyitni sem tudod.

egy conrad ketyere leírása 
"Az elektromos szerelésnél először az akkumulátor mínusz 
pólusát kössük le. Vegyük figyelembe, hogy ennek során minden felejtő
tárolóban 
volt programozott adat elvész (fedélzeti számítógép, óra, rádió, fűtés, stb.
). .."

szóval ez bennem olyan érzést kelt, hogy nagyon is szükség van arra
az akkura, tehát az akkufeszültség meglétével tudja csak megjegyezni

mész az autópályán, és a kötelező szervízben nem jártál, akkor leblokkolja 
a motort, és az autópályáról csak trélerrel tudod elvitetni, és hasonló
élményeket hallottam jópáréve, a fedélzeti komputer "ver1.0"  idejében :-)





  
> > ha hónapokig kellene ezt elbírnia, akkor a szerkezetnek pl. 5hónap
> > alatt  17mA -es
> > teljesítményű lenne, tehát egy szaros LEDdel le lehetne amortizálni
> > egy akksit?
> 
> Hát igen, azzal biztos.
> 


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról