[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 1., K, 09:24:04 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Szabolcs azt írta, hogy a  fedélzeti számítógép az áramtalanítás miatt
> veszti el a sok fontos beállítást, meg ha becsukott ajtóval
> áramtalanítod, akkor áramtalanítás után még kinyitni sem tudod.

Lehet, hogy elveszít pár, önmaga által beállított adatot, de visszaszerzi
valahogy a szenzorok által, szinte biztosan.
Abban marhára nem hiszek, hogy ne lehetne az ajtót kinyitni. Mármint az ilyen
régebbi járgányokét, amilyen nekem is van, mert ezt kulccsal is ki lehet nyitni.
Az igaz, hogy ekkor is a motoros cucc működik, tehát központi zár. Nem tudom, mi
lenne, ha bezárnám, kivenném az aksit, és lecsapnám a motorháztetőt is. Lehet,
hogy akkor tényleg nem lehetne kinyitni? Na de én ilyet biztos nem fogok
csinálni. Ha nincs bezárva a járgány, akkor az ajtó tisztán mechanikusan nyílik.

Ha aksi nélkül mindenképpen be szeretném zárni, akkor valamit ki kell találni.
Pl valahol rejtetten kivezetni a delejt, hogy kintről rá lehessen kötni egy
aksit az ajtónyitás idejére.

> szóval ez bennem olyan érzést kelt, hogy nagyon is szükség van arra
> az akkura, tehát az akkufeszültség meglétével tudja csak megjegyezni

A beállításokat.

> mész az autópályán, és a kötelező szervízben nem jártál, akkor
> leblokkolja a motort, és az autópályáról csak trélerrel tudod
> elvitetni, és hasonló élményeket hallottam jópáréve, a fedélzeti
> komputer "ver1.0"  idejében :-)

Nem, ezt tök félreértetted. Sőt, a motor akkor is működőképes marad, ha az egész
computeresdi elszáll, vagy hülyeségek jönnek az érzékelőkről. Pl elcsesződik a
lambda szonda, attól még a motor működőképes marad.