[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

njjano at firegate.hdsnet.hu njjano at firegate.hdsnet.hu
2011. Már. 1., K, 09:20:08 CET

On Fri, 25 Feb 2011, Zsolt wrote:

> De otthon ahol két ember van....
> Nálunk pl. télen egyáltalán nem kell szellőztetni, mert a kályhán keresztül
> folyamatosan cserélődik a levegő, igaz reggelre rendesen ki is hűl a szoba 18
> fokra, de mindig friss levegő van bent.

Pl. en is epp a napokban gondolkodtam hasonlo dolgon, hogyan lehetne
megoldani, ugyanis modern, uj nyilaszarokkal szerelt lakasban is olyan
szinten jon be a por, dzsuva az utcarol hogy a radiatorok felett
konkretan fekete a mennyezet... Es sajna az utobbi hetekben asszonykanal
kialakult valami allergia jellegu nyavaja, a szemei korul tiszta voros
lesz a bor es majd megorul ugy viszket. Szoval jo lenne valami szurt
tisztitott levegovel tultolteni a lakast, es akkor remelhetoleg kicsuknam
a porforrast...

Jano