[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

njjano at firegate.hdsnet.hu njjano at firegate.hdsnet.hu
2011. Már. 1., K, 09:59:04 CET

On Tue, 1 Mar 2011, jhidvegi wrote:

> Ez biztos jó dolog, viszont az a véleményem, hogy a por jelentős része bent a
> lakásban keletkezik. Leginkább a ruhaneműkből, ágyneműkből, de adott esetben
> a fal festése is lehet forrás, meg ki tudja, miminden még.

A helyzet az, hogy ez egy foldszinti lakas, es elotte megy el egy ut ami
elegge kemenyen emelkedik. Tehat gyakorlatilag az ut szintje alatt vannak
a nyilaszarok. Raadaskent igen komoly kamion, kisteher es hasonlo
haszonjarmu forgalom bonyolodik ezen az uton, ahol persze mindegyik
padlogazzal gyorsit felfele. Ugyhogy nekem semmi ketsegem, a fekete
lerakodas a radiatorok felett az dizelkorom, esetleg a lefele utrol
szarmazo fekpor...

Jano