[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 1., K, 10:54:54 CET

Kormos Imre wrote:
> Szerintem a legegyszerűbb a vízen átbugyogtatott levegő lenne, csak
> nem tudom a legionellák meg egyéb gombák ellen hogyan lehetne
> védekezni. Átbugyogtatás helyett a nedves szűrő is jó, (mint pl. a
> régi 123-as mercimben a légszűrő) csak itt meg nehezebb a gombák
> elleni védekezés... KI

Vizes holminál a hőfok számít. A légionella asszem nem él meg túl forró
környezetben. Tehát ez egy lehetséges védekezés, a másik meg, ha alkalmas
vegyszerekkel tisztítják vagy fertőtlenítik rendszeresen.

De én nem a vizes tisztítás híve lennék, hanem a szűrés és az elektromos
(nagyfeszű, elektrosztatikus) portalanítás híve. Valamint gyakori, hogy a
kütyükben UV fertőtlenítés folyik. Ez a cucc zárt terében teljesen biztonságosan
megoldható.