[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Már. 1., K, 11:08:47 CET

Sziasztok! Ha 2-3 naponként cseréled a vizet, akkor nem kell félni a legionellától és egyéb gombáktól.Persze ehhez az edényt ki is kell mosni, nem csak leereszteni belőle a vizet, hanemami leüllepedett az aljára, azt is el kell távolítani. De, ha időnként felfűtöd a vizet 60-80 Celsiusra, akkor a legionella elpusztul.
 Üdv. Tibi