[Epitesz-barkacs] kozepallasu muszer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 3., Cs, 19:56:15 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.03.03. 18:10:51 +1h-kor írta:

> Ha berax egy 60A 60mV-os söntöt, akkor a digit műszered csípőből az áramot
> mutatja 200mV-os állásban. A polaritással se kell foglalkozni, mert ez
> +/-200mV-ot tud mérni, tehát ha fordítva folyik az áram, akkor ott lesz egy
> negatív előjel.

0,060V / 60 A = 0,060 / 60 =  0,001 ohm

ez készen is kapható, vagy házilag is el lehetne  készíteni?

mondjuk szerintem egy meghatározott rézdrótból egy meghatározott hosszú
darabkából biztosan meg lehetne oldani,

pl. 6mm2-es dróttal kötném össze az akku és az UPS elektronikája között
(tehát a boltban a gyártó által 6mm2-nek nevezett, istentudja milyen valós
darabból)

jól gondolnám?

> Kelleni fog neki egy potenciálfüggetlen tápforrás vagy egy elem. Ha LCD-s,
> akkor

szerencsére LCD-s