[Epitesz-barkacs] kozepallasu muszer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 4., P, 14:38:22 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2011.03.04. 14:11:01 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Nem lenne egyszerűbb átalakítani az UPS-t, hogy kisebb feszültséget is
> elviseljen? Tippre két ellenállást kell cserélni - innen persze nem
> tudom, melyik kettőt (-:

első nekifutásban van a benne levő nyomtatott áramkörön kb 30 - 40 ellenállás
:-(
emiatt van, hogy nem ott fogom kezdeni a megoldást :-)

mivel eddig módszeresen nem mértem, először az akkutöltő részfunkcióját
tesztelgetem,
illetve a konnektorból bejövőt fogom
egy régi 220/12V-os (50Wattos) kb 4A-es trafóval
autotrafóként  bemenet 220   kimenet 220 +12 = 232V

autotrafóként ( tekercs átkötéssel )
bemenet 220   kimenet 220 -12 = 208V  esetén az UPS reakcióját
is letesztelhetem

ezzel a 220/12Voltos vetítőgéptrafóval tapasztaltam, hogy
a 12Voltos részen kb csak 11Volt jött le napközben,
és éjszaka jött le néha 12V, ezt a forrasztáskor vettem észre,
hogy nappal nehezebben olvadt fel a forrasztóón
(  kapocsfesz <--> forrasztópáka hegyének hőfoka között
véltem összefüggést gyanítani )