[Epitesz-barkacs] kozepallasu muszer?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Már. 4., P, 21:21:30 CET

Szervusz Mágus!

> első nekifutásban van a benne levő nyomtatott áramkörön kb 30 - 40 ellenállás

Olyan sok elektromos kérdést teszel föl, hogy ha ez mind az építész
helyett az elektró listára menne, szerintem akadna már olyan tag a
közelben, akihez elvihetnéd két sörért erre a kis átalakításra. Én nem
vállalom, mert nagyon messze vagyok, és semmi garancia, hogy rájövök
erre a két ellenállásra.

Ha beépíted a söntös műszert, azzal szerintem semmire nem mész, míg ez
az átalakítás megoldaná. Szóval megéri föliratkozni (-:

szia: Balázs