[Epitesz-barkacs] kozepallasu muszer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 7., H, 12:34:21 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2011.03.07. 07:06:53 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Ott webre szoktuk fölrakni a dolgokat, mert nem megengedett a nagy
> csatolmány.

> Nem hiszem, hogy neked akksit kellene ebben cserélni. Annyit kell

sajnos a jelenlegi "legjobb" akkum 1sec alatt összeomlik, ha az UPSre
230V25W villanykörte a "teher", és a "hálózatkimaradást" a konnektorból
való kihúzással "emulálom"

> elérni, hogy a 198 vagy hány voltos hálózati feszültséged esetén se
> kapcsoljon telepes üzemre. Az akksi matatása csak gondot fog okozni,
> mert teljesen más rendszerűt akarsz beletenni, mint amihez tervezték.

nekem az UPS vásárlásakor a "hidegindíthatóság" is fontos volt
( tanyasi szigetüzemre is alkalmas legyen, bika akkuról hálózat nélküli
helyen is gombnyomásra legyen 230V ) és ez az UPS az autós
indítóakkut is töltötte, ha kellett, szóval az UPS tervezői erre nem is
gondoltak, mert valóban pl. nem szigetüzemre tervezték

köszi előre is