[Epitesz-barkacs] ajtocsuko

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 7., H, 14:09:17 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nálunk a Zasszony morog, hogy a frissen vásároltnak is sokszor
> nekiugrok, mert  szétszedési rohamom van :-)

Pedig sokszor jót teszel a holminak, ha szétszeded, a gyártási hibákat,
hiányosságokat pótolod. Nekem már ment szét flex, mert tök szárazon rakták
össze. Nem szedtem szét, csak amikor elszállt.

Morgás? El kell magyarázni neki, mi az ábra, miért van erre szükség. Persze egy
printert jobb, ha csak módjával szed szét az ember. (Én megpróbáltam, a feléig
jutottam, onnan aztán alig bírtam összerakni.)