[Epitesz-barkacs] Árviz - volt : Feljelentes - hova ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 13., V, 19:15:42 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2011.03.13. 19:41:08 +1h-kor írta:

> Ezért ehhez szeretném kérni a segítségeteket, hogyan tudok az alábbi képen
> szereplő átereszek méreteiből áteresztőképességet számítani másodpercenként
>
> http://www.telectronic.hu/lomtar/100_5113.jpg

kb 25évvel ezelőtt foglalkoztam valamennyire ilyesmikkel,

------------
Vízáteresztő kisműtárgyak

E műtárgyak általában 20-200 cm átmérőjű talpas, előre gyártott betoncsövekből
épülnek.
200 cm feletti átmérő esetén híd
ha ez a mai vizesszakma szerint igaz, akkor az általad említett helyeken
hídról
beszélünk

az biztos, hogy az "útügy" és a "vízügy" érintve van, én a lakhelyem szerinti
vízügyeseket keresném meg első kanyarban.

ha  a patakotok nevét tudnám, rákeresnék az alábbi szókombinációban a
googlival
Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság
.