[Epitesz-barkacs] Árviz - volt : Feljelentes - hova ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Már. 13., V, 20:32:24 CET

>az biztos, hogy az "útügy" és a "vízügy" érintve van, én a lakhelyem
>szerinti
>vízügyeseket keresném meg első kanyarban.
>Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság

Nem érted a dolgot, én pont azokat akarom feljelenteni.
Az összes megélhetési politikus bűnözőt.
A polgármestert, a képviselőket, a fővárosnál az ezzel foglalakozó vizes
tervezőket és még mindenkit aki csak ebben érintett.

Pontosan ezért lesz az ismeretlen tettes benne, majd kibogarássza az a
vizsgáló bizottság, hogy ki mennyire is bűnös ebben a természetes élővilág
rombolásban és árvízi veszélyeztetésben.

Tőlük kérdezzem meg, hogy segítene nekem abban, hogy mekkora is lesz a
vízáteresztő képesség amikor pont ők készítették azt a tervet amit én fel
fogok jelenteni ?

zsolt