[Epitesz-barkacs] utanfuto pipa?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Már. 13., V, 20:17:26 CET

Szia!

Igazából egy "mellék"-információ miatt reagálok: a "kombi mondeo" az a
turnier? Van nálam tavaly nyár óta egy 1999-es darab, idén nyáron lejár
a műszakija, és egy kissé elhanyagolt állapotban került már ide. Ha nem
zavarlak és több tapasztalatod van mint nekem, akkor időnként lenne
kérdésem.

Köszönettel
pi