[Epitesz-barkacs] utanfuto pipa?

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2011. Már. 14., H, 08:56:05 CET

Szia Pista!

A  turnier  elnevezésnek  még úgy igazán nem néztem
utána,  de  tudtommal  a  kombit elnevezése, az én forgalmimban is ez
szerepel.

Itt egy oldal, hátha segítség:

 http://www.osszesauto.hu/prg/autoinfo4.kk?fnAID=25&fnTID=6599

 Szerencsére  eddig  szinte  csak jó tapasztalataim vannak a mondival,
 így  nem  is  vágom  nagyon  a  szerelését, de természetesen ha tudok
 segítek :).

 Elsőként  ajánlanék pár oldalt, ahol sok infot és meglepően segítőkész társaságot
 találsz:

http://mondeo.hu/

http://mondeoclub.hu/

http://mondeoclub.hu/forum/