[Epitesz-barkacs] Árviz - volt : Feljelentes - hova ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 13., V, 20:38:47 CET

Zsolt wrote:

> Folyamatosan valószínűleg lejt a Duna felé. :)
> A meder jelenleg mindenféle kő és betondarabokkal van tele.
> Ha esetleg arra gondolsz, hogy van-e benne jelentős szint különbség,
> zuhogó akkor az nincs.

Jó, most nincs, de mi lesz az átépítés után? Ha lesz az áteresz után egy lépcső,
mondjuk 1 méteres, máris sokat javul a helyzet.
Aztán az is lehet, hogy magának az áteresznek az alján is kiszednek jelentős
mennyiségű anyagot.

> Hát azért én eléggé utálom ez a mai modern világot, de azért ezt még
> nem merném feltételezni...

Csak arra gondoltam, hogy van valami szabály arra, hogy közterületen ki milyen
munkát végezhet. Tipikus példa, hogy egy pénzes ember a tökszar utat a saját
költségén megcsinálja az ott lakók egyetértésével, akkor jókora bírságra
számíthat.

> Mert szerintem nincs túl nagy különbség a Duna meg ez a patak között,
> pláne, hogy a Dunába ömlik bele.
> Na most akkor ezek szerint a Duna parton sem mehetek bele a vízbe
> gumicsizmával mert elvihet a rendőr ?

Nincs kizárva. Engem már bírságoltak meg, persze én úszni mertem a dunában
szigetújfalunál. Olyan helyen, ahol a parton a vízben volt vagy 200 ember,
láthatóan strandféle, csak én pár méterrel beljebb is mertem úszni.

> Már bele sem merek gondolni, hogy akkor nem ugrálhatok szabadon a egy
> trambulinon, mert amikor éppen a levegőben vagyok akkor légvédelmi
> szabálysértést követek el, mint azonosítatlan repülő tárgy... :)

:-)

> Bár
>
> Ebben a SZABAD világban, ebben a SZABAD országban, SZABADon azt
> tehetsz amit SZABAD.

Hát már szinte igen, majdnem.

> De ha már ez így szóbakerült épp ma reggel gondolkoztam el azon,
> hogyha a görögök által kitalált demokrácia annyira jó lett volna
> akkor mégis miért hanyatlott le a társadalmuk ? főleg arra a primitív
> balkáni szintre mint amin most vannak ?

Van bőven véleményem, de ez már nem a lista trágyája.