[Epitesz-barkacs] Árviz - volt : Feljelentes - hova ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Már. 13., V, 20:26:17 CET

>Szerintem ezt nem fog sikerülni senkinek se kiszámítani. Függeni fog az
>áteresztőképesség attól is, hogy ezen nyílások előtt és után (főleg után)
>lesz a meder kialakítása.

Folyamatosan valószínűleg lejt a Duna felé. :)
A meder jelenleg mindenféle kő és betondarabokkal van tele.
Ha esetleg arra gondolsz, hogy van-e benne jelentős szint különbség, zuhogó
akkor az nincs.

>Mondhatnám azt is, hogy volt egy kis szerencséd, mert akár beléd is
>köthetett volna pl egy rendőr, ha arra jár egy ilyen járőrkocsi, és
>kiszúrnak. Aztán lehet, hogy ez hülyeség, de valahogy van egy ilyen
>érzésem, hogy
>beleköthetnek az emberbe.

Hát azért én eléggé utálom ez a mai modern világot, de azért ezt még nem
merném feltételezni...

Mert szerintem nincs túl nagy különbség a Duna meg ez a patak között, pláne,
hogy a Dunába ömlik bele.
Na most akkor ezek szerint a Duna parton sem mehetek bele a vízbe
gumicsizmával mert elvihet a rendőr ?

Már bele sem merek gondolni, hogy akkor nem ugrálhatok szabadon a egy
trambulinon, mert amikor éppen a levegőben vagyok akkor légvédelmi
szabálysértést követek el, mint azonosítatlan repülő tárgy... :)

Bár

Ebben a SZABAD világban, ebben a SZABAD országban, SZABADon azt tehetsz amit
SZABAD.

De ha már ez így szóbakerült épp ma reggel gondolkoztam el azon, hogyha a
görögök által kitalált demokrácia annyira jó lett volna akkor mégis miért
hanyatlott le a társadalmuk ? főleg arra a primitív balkáni szintre mint
amin most vannak ?

zsolt