[Epitesz-barkacs] Árviz - volt : Feljelentes - hova ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 13., V, 22:07:23 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2011.03.13. 20:32:24 +1h-kor írta:

> Nem érted a dolgot, én pont azokat akarom feljelenteni.
> Az összes megélhetési politikus bűnözőt.
> A polgármestert, a képviselőket, a fővárosnál az ezzel foglalakozó vizes
> tervezőket és még mindenkit aki csak ebben érintett.
>
> Pontosan ezért lesz az ismeretlen tettes benne, majd kibogarássza az a
> vizsgáló bizottság, hogy ki mennyire is bűnös ebben a természetes élővilág
> rombolásban és árvízi veszélyeztetésben.
>
> Tőlük kérdezzem meg, hogy segítene nekem abban, hogy mekkora is lesz a
> vízáteresztő képesség amikor pont ők készítették azt a tervet amit én fel
> [...]

ahhoz, hogy érdemileg orrba tudjad vágni őket, az nem elég, hogy "szerintem
ez kevés", hanem még kellenek egyéb információk, de ehhez egy picit
el kell mélyedni

modjuk úgy kezdeném, hogy pl. bemennék a vízügybe, hogy a mi utcánkban
hömpölygött a patakocska, és volt az utcagyűlésen  ..év..hónap..napkor
fölvetődött a 31m3/sec, stb. és  a "jövőképem" szempontjából
még felmerült még néhány kérdés,

és akkor pl. mekkora a vízgyüjtő mérete km2, lefolyási viszonyok,
topográfia, Időjárási és csapadékadatok, szivárgó vízkilépések;

MSZ 11447 1979 Hidak és átereszek hidraulikai számítása

A hidraulikai analízis
A vízépítési műtárgyak tervezésénél kiemelkedő fontosságú a hidraulikai
analízis,

A „funkcionális” hidraulikai vizsgálat gyakran nem egy-egy műtárgy
vizsgálatát, hanem egy funkcionális lánccá kapcsolódó műtárgycsoport
vizsgálatát jelenti, mert a műtárgyak közti funkcionális kapcsolat szoros
hidraulikai kapcsolatot igényel. (Ez a helyzet pl. egy vízmű csövekkel
egymáshoz kapcsolt műtárgyainál vagy egy gravitációs üzemű szennyvíztisztító
telep kapcsolódó műtárgyainál.) Ilyen esetben egy-egy műtárgy visszahatásainak
ellenőrzése értelemszerűen részét képezi az egész műtárgy-láncolat
„funkcionális” hidraulikai vizsgálatának.

A hidak és átereszek hidraulikai analízisére vonatkozó követelményeket az MSZ
11447 szabvány foglalja össze.

tehát mondjuk ezt az  MSZ 11447 -t  némileg átnézném

ha "érdemben" szeretnék támadni, először bizonyítékok kellenének