[Epitesz-barkacs] Árviz - volt : Feljelentes - hova ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Már. 13., V, 23:14:59 CET

>és akkor pl. mekkora a vízgyüjtő mérete km2, lefolyási viszonyok,
>topográfia, Időjárási és csapadékadatok, szivárgó vízkilépések;

Ezt a múltkori levélben kifejtettem.

>ha "érdemben" szeretnék támadni, először bizonyítékok kellenének

Én igazából azt akarom elérni, hogyha ebben az évben kiönt a víz ami eddig
nem volt akkor ez egyértelműen az idióta tervüknek köszönhető

És én már előre jeleztem ezt feljelentés formájában.

Továbbá, ha kiönt engem a víz akkor már nem veszélyeztetés hanem
foglalkozáskörében elkövetett gondatlanságból történő károkozás ismeretlen
tettes ellen lesz a sztori címe....

zsolt