[Epitesz-barkacs] Riaszto alkatreszek

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Már. 15., K, 19:05:44 CET

Hali!

Nekem egy riasztószerelős ismerősöm sima passzív infrákat ajánlott, azt
mondta, hogy ha jó minőségű a cucc, akkor nincs vele baj, ők is ilyeneket
szerelnek. Persze figyelve, hogy pl. ne lásson rá közvetlenül a kazánra stb.
Pláne, hogy jobbakban pl. a belső tükör leragasztásával ki tudsz zárni
szektorokat. Radiátor nem zavarja, mert annak lassabban változik a
hőmérséklete. Nálam is ilyenek vannak, semmi gondom nem volt velük évek óta.

Az viszont igaz, hogy vannak kínai infrák, amik mindenre jeleznek.

Szabolcs