[Epitesz-barkacs] Riaszto alkatreszek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 15., K, 20:03:41 CET

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Nekem egy riasztószerelős ismerősöm sima passzív infrákat ajánlott,
> azt mondta, hogy ha jó minőségű a cucc, akkor nincs vele baj, ők is
> ilyeneket szerelnek. Persze figyelve, hogy pl. ne lásson rá
> közvetlenül a kazánra stb. Pláne, hogy jobbakban pl. a belső tükör
> leragasztásával ki tudsz zárni szektorokat. Radiátor nem zavarja,
> mert annak lassabban változik a hőmérséklete. Nálam is ilyenek
> vannak, semmi gondom nem volt velük évek óta.

hát lehet. Ezért is mondtam, hogy nem értek a témához, csak amiket láttam, nem
is annyira újakat, azokban kétféle érzékelő volt. Riasztás csak akkor, ha
mindkettő érzékelt. Az egyik a mozgásra volt érzékeny, tehát ha becsukódott az
azonos hőfokú szekrényajtó, azt vette észre, a másik meg a hőmérséklettel
összefüggő változásokat.

Lehet, hogy hülyeséget beszélek, de az az érzésem, hogy egy passzív infrát akár
megfelelő öltözékkel is át lehetne verni. Kérdés, hogy megéri-e.