[Epitesz-barkacs] Riaszto alkatreszek

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Már. 15., K, 19:14:39 CET

Hali!

Én egy riasztós szakember barát tanácsa alapján szereltem két lakásban is
riasztót, DSC központtal. Az is hasonló korú, mint a tied, semmi gond nincs
vele szerintem, az utóbbi tíz évben azért sok újat nem lehetett kitalálni
riasztóközpont terén. Ő igazán az infrákat ajánlotta, amiben már mechanika
van, mint nyitásérzékelő, az szerinte előbb-utóbb hamis jelzéshez fog
vezetni.
Zónáknál úgy számolj, hogy ahány érzékelő, meg legalább egy zóna a szabotázs
jelzésre, amire minden érzékelő rá van fűzve. Ráadásul, ha üres a ház, lehet
olyanokat is csinálni, hogy egyik zónán termosztát van és szól neked, ha
leállt a fűtés és fagyveszély van. Esetleg szerelhetsz tűzjelzőt is. Egy GMS
kommunikátor sem rossz ötlet.

Szirénának a Bentel Echo-t ajánlotta, azt mondta, hogy sok évnyi
tapasztalatuk alapján ez a legmegbízhatóbb.

Alkatrészeket ezer helyen tudsz venni, szerintem google kidobja a hozzád
legközelebbi boltot.

Szabolcs