[Epitesz-barkacs] Riaszto alkatreszek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 15., K, 19:10:21 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.03.15. 18:04:40 +1h-kor írta:

> Te meg rossz idozonaba raktad a gepedet.
> Date: Tue, 15 Mar 2011 17:56:44 +0200
>
> Most teli (+0100) idoszamitas van.

http://support.microsoft.com/kb/835834/hu

"61. Átállás téli/nyári időszámításra
Ha be szeretné állítani, hogy a Windows szükség esetén automatikusan átállítsa
az órát, nyissa meg a Dátum és idő kisalkalmazást, és jelölje be az
Automatikus átállás nyári időszámításra négyzetet.
"

no, nálam nincs bejelölve az "automatikus átállás", én sem állítottam át
kézzel, tehát az elmebajos okostojás
winfos mégis szétmacerálta,

más olyan lukat nem találok, hogy hol lehetne nála visszaállítani télire