[Epitesz-barkacs]Eladó Samsung 72cm képcsöves TV

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Már. 16., Sze, 20:56:24 CET

Ennél biztosan nagyobbak voltak, és feltűnő volt az ívelésük. Amivel én
találkoztam, ahhoz tartozott egy SAAB(?) csöves sztereo magno, legalább
3 fejjel, varázsszemmel, 19-es (38-as?) sebességgel. Az erősítőre
viszont emlékszem, talán a magnóban volt, de az is lehet, hogy több
egységből állt a szet, emlékeimben csak ez a kettő maradt meg. Egyébként
uraságtól levetett cucc volt, előzőleg egy nagyvállalat
vezérigazgatójának szobájában szolgált, csak elavult lett ...

http://user.tninet.se/~vhw129w/mt_audio_design/esl_repair_penketh.htm
 Talán ami a jobbra lent van.

Üdv
pi