[Epitesz-barkacs] Eladó Samsung 72cm képcsöves TV

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 15., K, 20:09:24 CET

Auth Gábor wrote:

>   Azé' nem egészen, kb. 5 centi lehet a vastagsága.
>   Sztereó, az oldalából jön és egész jó minőségű... :)

aha. Fene gondolta. 5 centi, de kell valami anyagvastagság is, hát szóval valami
ügyes dolgot találtak ki.

>   Egyébként képes a digitális földi adást fogni külön antenna nélkül,

Mert már ekkora méretbe belefér az antenna, vagy a hálózati zsinórt használja
ki? Vagy csak egyszerűen jó közel vagy valamelyik adóhoz?

Gondolom azért ilyen célú antennacsati is van hozzá.

Tényleg, hol vannak a különféle csatlakozási pontok? A szélén? Mert hogy ezek
elvileg képként falraakasztva is működhetnek, nem? :-)

(A hülye kérdések oka: még nem foglalkoztatott a téma, és a boltokban se néztem
meg egyszer se közelebbről egy ilyet.)