[Epitesz-barkacs] Eladó Samsung 72cm képcsöves TV

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Már. 15., K, 20:18:02 CET

Hi,

2011. március 15. 20:09:24 dátummal jhidvegi az alábbiakat írta:
> aha. Fene gondolta. 5 centi, de kell valami anyagvastagság is, hát szóval
> valami ügyes dolgot találtak ki.

  Egy laptopban vékonyabb az LCD, szóval nem az LCD panel az oka a
vastagságnak, egyszerűen nem szükséges kis helyre bezsúfolni mindent. :)

> Mert már ekkora méretbe belefér az antenna, vagy a hálózati zsinórt
> használja ki? Vagy csak egyszerűen jó közel vagy valamelyik adóhoz?

  Szerintem nem kell neki nagy antenna, a digitális földi adások 600-800MHz
körül vannak, egy átlagos mobiltelefon méretű antenna elég kell legyen a
vételhez - szerintem... :)

> Gondolom azért ilyen célú antennacsati is van hozzá.

  Nem láttam erre külön.

> Tényleg, hol vannak a különféle csatlakozási pontok? A szélén? Mert hogy
> ezek elvileg képként falraakasztva is működhetnek, nem? :-)

  Oldalt van néhány kivezetés (egy HDMI és két USB), illetve a hátoldalon
süllyesztve a többi, ami fix bekötést igényel.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor