[Epitesz-barkacs] Eladó Samsung 72cm képcsöves TV

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 16., Sze, 00:04:43 CET

Auth Gábor wrote:

>   Egy laptopban vékonyabb az LCD, szóval nem az LCD panel az oka a
> vastagságnak, egyszerűen nem szükséges kis helyre bezsúfolni mindent.
> :)

Nem így értettem, hanem úgy, hogy ha 5 centi vastag az egész, akkor még ugye van
eleje meg hátulja, nem 0,1mm vastag anyagból, tehát a hangszóró már csak
keskenyebb lehet 5 centinél. Méghozzá jóval, mondjuk 4 centi. És jó hosszú. :-)
Vagy sok-sok kis hangszórót préseltek egymás mellé?
Elvárunk egy szétszedtem rovatot! :-) Ha nem megy, megkérheted Bekát!

>   Szerintem nem kell neki nagy antenna, a digitális földi adások
> 600-800MHz körül vannak, egy átlagos mobiltelefon méretű antenna elég
> kell legyen a vételhez - szerintem... :)

Lehet. Érdekes módon viszont a normál tv vételhez jobb, ha van valamiféle
antenna. Talán az adásteljesítmény vagy az adó távolsága lehet a nagy eltérés.
Vagy az is lehet, hogy mára már sokkal érzékenyebb és szelektívebb vevőt tudnak
kitalálni. Másrészt az is lehet, hogy más az ábra a digitális adatátvitelnél,
mint az analóg vételnél. Digit esetben gondolom tömve van hibajavító
eljárásokkal, szóval ami már analógnál tökszar képet adna, az digitnél még tök
jó is lehet.

>   Nem láttam erre külön.

Hm. Na és nem lehet, hogy még nem nézted meg annyira? :-)

>   Oldalt van néhány kivezetés (egy HDMI és két USB), illetve a
> hátoldalon süllyesztve a többi, ami fix bekötést igényel.

Egy régi szemléletű fazon, mint én, már azt se tudná, mi micsoda rajta.